به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

خداحافظی خاندان علیخانی از مجلس مطلب ارسالی از12میلاد
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.

عليخاني مردم استان قزوین همانند سایر نقاط کشور حماسه آفریدند وباحضور باشکوه خود در انتخابات برای همیشه به حضور اصلاح طلبان از ابتدای انقلاب تاکنون خط قرمز کشیدند واز همه مهمتر اینکه خاندان حجت الاسلام شیخ قدرت علیخانی برای همیشه با مجلس خداحافظی نمودند .

ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم شریف استان از برگزار کنندگان انتخابات اعم از نظارت ٬اجرائی٬بازرسی٬اعضای صندوقها و نیروهای نظامی و انتظامی ٬ هواداران و طرفداران کاندیداها که در به صحنه کشانیدن مردم نقش آفرینی نمودند تشکر مینمایم.

وبه نمایندگان منتخب مردم حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان وآقای حاج داودمحمدی کاندیدای مستقل از حوزه قزوین ٬آبیک و البرز وانتخاب مجدد آقای روح الله عباسپور کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان از حوزه بوئین زهرا،آبگرم وآوج  و همچنین آقای مهندس رجب رحمانی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان و حزب موتلفه اسلامی در حوزه انتخابیه تاکستان تبریک عرض نموده و امیدوارم به عنوان نمایندگان ملت به سوگندی که در مجلس شورای اسلامی که خونبهای شهدای والامقام انقلاب اسلامی است پای بند و وفادار بمانند انشاالله .



نظرات شما عزیزان:

حميد
ساعت9:13---27 اسفند 1390
حق جوي گرامي !
احتياجي نيست از بزرگترها بپرسيم . سن من و شما قد مي ده كه 15 سال پيش رو يادمون بياد ؟ آيا حموم ده، پانزده سال پيش بهتر از امروز بوده ؟
واقعاً .
بعدش هم طلحه و زبير اگه ملاك ما باشه كه همه مسئولين زير سؤال ميرن عزيز دل برادر .


حق جو
ساعت12:27---23 اسفند 1390
سلام آقا حمید
در جواب اولا_ میتونی از بزرگترها سوال کنی
درجواب دوما _ به نظر من وضعیت حمام بدتر شده که بهتر نشده
درجواب سوما _ من هم با خصوصی سازی مخالف نیستم ولی آیا اگه حمومو به خود آبگرمی ها واگذار میکردند بهتر نبود
درجواب چهارما_ که بازهم میتونی از بزرگترها وهمچنین مغازه دا رها ی قدیمی سوال کنی
درجواب پنجما _ به امید روزی که تمام اعضای آبگرم نیوز ومسئولین آبگرم طی جلسه ای تمام مشکلات وسو تفاهمات رو
رودرو مطرح کنند ودر جهت حل این مشکلات قدم بردارند
وششما _ در مورد علیخانی هم بهت پیشنهاد میکنم که توی اینترنت دنبال سوابقش بگردی تاهمه چیزبرات روشن بشه من هم خدمات این سری افراد رو
کتمان نمی کنم واز خدماتشون قدردانی میکنم ولی همیشه یادت باشه که عاقبت بخیری مهمه چون ما هر چقدر هم برای اسلام زحمت بکشیم فکر نکنم به پای خدمات طلحه وزبیر درصدراسلام برسه ولی ...


حميد
ساعت16:42---22 اسفند 1390
آقا يا خانم حق جو !
سلام از اينكه نظرات را مطالعه مي كنين خيلي خوشحالم .
ولي متأسفم كه جواب قانع كننده اي ندادي ...
اولاً از كجا معلوم كه عليخاني ها (يا بقول شما خاندان عليخاني) حموم را به بخش خصوصي دادن ؟
دوماً مگه بد شده . انگار شما زمان قديم يادتون نيست كه حموم چه وضع افتضايي داشت و الآن خيلي تميزتر و مرتب تر شده . (هرچند مبلغ بليط 4000 تومن نيست)
سوماً الآن سياست دولت مگه خصوصي سازي نيست .
چهارماً يعني خيال ميكني اگه بليط حموم بشه 500 تومن با اين ظرفيت بالای آبگرم و امکانات كم آبگرم ُبا عدم توجّه مسولین شهری ، استانی و کشوری(عدم داشتن استراحتگاه براي مسافرين محترم، دستشويي عمومي و فضاي شهر كه هيچگونه فضاي سبزي نداره) مسافر از اين بيشتر به اين شهر توريستي مي آد ؟ همين الآنش هم امكانات شهرمون جوابگوي سيل عظيم مسافرين گرامي نيست.
پنجماً هم بمونه براي بعد . اگه عمري باقي موند .


حق جو 
ساعت14:04---22 اسفند 1390
آقا حمید جان اگه آقای علیخانی هزارتا خدمت هم واسه منطقه کرده باشه که نکرده فقط واگذاری حموم به بخش خصوصی همه اون خدماتو از بین میبره چون همونطور که همه میدونن آبگرم به خاطر آب معدنیش معروفه وگرنه بدون اون که جاذبه ای نداره الان هم که بلیطش رو چهارهزار تومان کردند واین یعنی کلی ضرر اقتصادی واسه  آبگرم

حميد
ساعت8:03---20 اسفند 1390
چرا الكي به مردم تهمت مي زنيد كه مثلاً چي بشه .
مگه اين عباسپور چه گلي بر سر ما و شما زده كه قدرت نزده ؟
مگه همين عليخاني نبود كه روستاي آبگرم را بخش كرد، اين همه مدرسه و اداره در زمان اون بود كه به آبگرم و آوج اومدن . والا خجالت داره آدم يه كمي هم بايد انصاف داشته باشه .
درسته شايد آدم شش دانگ نباشه ولي همين اينها بودن كه در زمان شاه شكنجه ها ديدند و شما الآن دارين درباره شون نظر مي دين . برو عزيزم برووووووو. برو خودتو درست كن . زشته .... خيلي زشته .
توجه مي نمووووويي .


بینام
ساعت23:51---18 اسفند 1390
من "بینام" هستم و اون "بی نام" یکی دیگس که نمیدونم کیه.
در هر صورت میخواستم بگم که خیلی خوشحالم که خاندان زر و زور و قدرت در استان رای نیاوردند.
که این بیداری و هوشیاری و ولایتمداری مردم رو میرسونه.


???????
ساعت11:44---18 اسفند 1390
/????????????

بي نام
ساعت22:22---16 اسفند 1390
آقای شیخ قدرت علیخانی که مجبور شدی دیشب شبانه قزوین را ترک کنی و به منزل تهران برگردی.یه توصیه برادارنه برای شما دارم به جای توهین به شعور و بصیرت مردم بهتر است نگاهی به عملکرد خود در گذشته داشته باشی. مردم آگاهند و می دانند که تو برای کسب زر و زور و قدرت دست به هر کاری زده ای.

روزی در گروه مخوف اهانت کنندگان به مراجع بودی و روزی دیگر در باند مهدی هاشمی معدوم و دیگر روزی در حمایت از فتنه و فتنه گران سنگ تمام گذاشتی و روز دیگر در مقابل هزاران نفر مردم قسم دروغ جلاله خوردی و به آن عمل نکردی. مردم یادشون نرفته که شما روزی از مال دنیا هیچی نداشتی ولی امروز ده ها میلیارد تومان سرمایه از راه نا مشروع انباشه و کسب کردی. روزی خانواده شهدا و رزمندگان را زندان بردی و کتک زدی روز دیگر تظلم خواه کارگران کارخانه جاتی شدی که در دوره اصلاحات به رفقای خودتان واگذار کردید. شما فکر میکردید باز هم میتوانید با پول و تزویر و فریب رای مردم را بدست آورید ولی غافل از اینکه مردم بصیر اند و هوشیار و دقل کار را از افراد دلسوز و صادق تشخیص میدهند. و مردم با اختیار و آگاهانه انتخاب می کنند. نه با ادعای واهی اجبار و زور ،در آخر عمر بهتر است به درگاه الهی به خاطر جاه طلبی و ثروت اندوزی و فرییب کاری توبه کنی، و بیشتر از این خود را اسیر شیطان نفس نگردانی. تمام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب